בעבר הרחוק בית אבות היה מקום עצוב, שבו אנשים מבוגרים סיימו את חייהם. הימים הללו חלפו עברו, ונשארו רחוק מאחורינו. כיום בתי הורים הם בעצם בתי נופש לכל דבר, שמשאירים המון מקום לפנאי ולרווחה. המוסדות הללו מפוארים מאוד, ומספקים סביבה תומכת מבחינה פיזית ונפשית. אם בעבר בתי אבות היו אימתו של הדור המבוגר, כיום אנשים חוסכים כל החיים בשביל להגיע לאותם בתי הבראה.

חשיבותן של פינות מנוחה בבתי אבות

יש לזכור שמרבית הפעילות בבתי אבות מתרכזת בפינות מנוחה – חלקן ממוקמות בגן או במרפסת, וחלקן בתוך המבנים. האזורים הללו הם בעצם לב לבו של המקום, ועיקר הפעילות מתרחשת שם – באזורים הללו מתקיימים מפגשים חברתיים בין הדיירים, ושם ניתן לארח גם את בני המשפחה. חשוב ביותר שהאזורים הללו יהיו נוחים, מרווחים ומזמינים, וכמובן יעמדו בסטנדרט הגבוה שמצופה מבתי האבות היום.

עיצוב פינות מנוחה הממוקמים בשטחים הפתוחים

ריהוט גן מהווה את הבחירה הטבעית לעיצוב פינות ישיבה נוחות בגינות ובמרפסות. רהיטים אלו מותאמים לעמוד בכל האתגרים של האקלים הישראלי – הגשם, הקור והחום הקיצוני. מעבר לזאת, רהיטים אלו נוחים מאוד ויפים, וניתן לשלב אותם בצורה טבעית בעיצוב הגינה. כך למשל, כיסאות עץ מתאימים היטב לעצים והצמחים שמסביב, שולחנות זכוכית מפחיתים מהעומס על הגינה, ומתאימים במיוחד לאזורי מנוחה קטנים, וכמובן ריהוט ראטן אופנתי מאוד וניתן לעיצוב במגוון צבעים, בהתאם לגוונים השולטים בגינה או במרפסת.

חשיבות נוחות ריהוט הגן

יש לזכור שבגיל השלישי חשיבותה של הנוחות מודגשת יותר מאשר בגילאים אחרים. אם בגיל שלושים אין לנו בעיה לשבת במשך 4 שעות על כיסא פלסטיק, בגיל 80 הדבר הופך להיות קשה במיוחד. מסיבה זו, בבחירת ריהוט גן עבור בתי אבות, חשוב ביותר להתחשב בנוחות הישיבה – ריפוד אזורי הישיבה, נוחות הגעה ממקום הישיבה לשולחן, וכמובן המעבר מעמידה לישיבה ולהיפך. הפרטים הללו נראים לכאורה קטנים וחסרי משמעות, אך בהקשר הכללי מדובר בפריטים שיקלו בצורה משמעותית על דיירי בתי האבות.

חשיבותו של העיצוב

יש לזכור שבתי אבות עולים ממון רב, ורוב הדיירים מגיעים לשם בשל הרצון שלהם לבלות את שארית ימיהם בסביבה נעימה לעין ונוחה. המוסד שיספק את הצורך הנפשי הזה, הוא זה שיזכה בלבם של יותר דיירים ויצליח לנהל עסק רווחי יותר. בגיל השלישי החוש האסתטי מתחדד במיוחד, ולכן יש לבחור בקפידה כל פרט ופרט, גם כשמדובר בריהוט גן. כיום ענף עיצוב רהיטים לגן מציע שלל אפשרויות ופתרונות לכל צורך, כל מה שנותר הוא למצוא מקום אמין ומקצועי, המתמחה בריהוט גן.
אנו נשמח להעמיד את כל הידע המקצועי שלנו על מנת להקל עליכם את הבחירה של ריהוט גן לבתי אבות.